Gwarancja

Firma Cascade Design, właściciel marki MSR, udziela na swoje wyroby 3 letniej gwarancji.
W przypadku wystąpienia uszkodzenia, którego użytkownik nie jest w stanie naprawić samodzielnie, należy skontaktować się z firmą Cascade Design lub jej lokalnym dystrybutorem, który skieruje Państwa do odpowiedniego autoryzowanego punktu serwisowego oraz udzieli wszelkich niezbędnych informacji.
Uszkodzenia wynikłe z wad materiałów lub niewłaściwego wykonawstwa będą naprawione, a w przypadku braku możliwości naprawy produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostanie wydany produkt o porównywalnych cechach i przeznaczeniu.
Poniższe reklamacje będą traktowane jako nieuprawnione, a składający taką reklamację zostanie obciążony kosztami jej obsługi:
- Reklamacje na uszkodzenia powstałe z winy użytkownika lub osób trzecich oraz wynikłe z niewłaściwego użytkowania, zdarzeń losowych lub zużycia produktu. Uszkodzenia tak powstałe mogą (w miarę naszych możliwości i na zlecenie użytkownika) zostać naprawione odpłatnie,
- Reklamacje na produkty zmodyfikowane,
- Reklamacje na produkty w złym stanie higienicznym.
Sposób rozpatrzenia reklamacji jest w wyłącznej gestii rozpatrującego. Niniejsza gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza innych przysługujących nabywcy naszych produktów praw.
UWAGA – Ważna informacja!
Uprzejmie informujemy, iż opieką w ramach obsługi gwarancyjnej, pogwarancyjnej i pozagwarancyjnej objęte są wyłącznie towary zakupione w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży. Sprzedaż powinna być potwierdzona dowodem zakupu. W razie wątpliwości czy dany sprzedawca posiada status Autoryzowanego Punktu Sprzedaży prosimy o kontakt.
Dane Kontaktowe
Producent:
Cascade Desings
4000 1st Avenue South
Seattle, WA 98134 U.S.A.
Tel: 1-206-505-9500
consumer@cascadedesigns.com
Dystrybutor:
Paker sp. z o.o.
ul. Płocka 17 lok. 8
01-231 Warszawa
tel. 22 631 82 01
kontakt@paker.pl