Gwarancja Pakera
W trosce o zapewnienie najwyższej jakości obsługi towary zakupione w naszym sklepie objęte są 12 miesięczną Specjalną Gwarancją PAKER door-to-door.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad lub uszkodzeń wynikających wg Użytkownika z winy producenta Nabywca może skorzystać z tej Gwarancji. W tym celu należy zgłosić mailowo (na adres reklamacje@paker.pl) lub telefonicznie (22 631-20-64) wystąpienie wady lub uszkodzenia. Paker w drodze korespondencji mailowej lub telefonicznie rozpatrzy zgłoszoną reklamację i w przypadku potrzeby przesłania towaru zostanie on odebrany w uzgodnionym miejscu i czasie na koszt firmy Paker (oraz analogicznie w przypadku przesyłki zwrotnej).
Gwarancja obowiązuje na terenie Polski oraz nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Gwarancja zostaje wprowadzona w dniu 07.05.2014 i obejmuje towary zakupione od tego dnia do momentu zmiany lub zakończenia programu gwarancyjnego. W razie zakończenia udzielania Specjalnej Gwarancji PAKER lub zmiany jej zasad towary zakupione w podanym okresie będą obsługiwane zgodnie z zasadami obowiązującymi w dniu nabycia towaru.