Filtry (1333 products)

U NAS KUPISZ NA RATY

Serwis Pakera - naprawa zakupionych u nas materacy dmuchanych, namiotów i innego sprzętu turystycznego

Aby zapewnić Klientom firmy Paker najwyższą jakość obsługi począwszy od 1 lutego 2019 r. serwisujemy tylko sprzęt zakupiony w naszym sklepie oraz produkty z oferty dystrybucyjnej firmy Paker zakupione w naszych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży (w razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny).

Naprawiamy materace, kuchenki, namioty, plecaki, śpiwory. To wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu, gdyż obsługa serwisowa prowadzona jest w ramach działalności naszego sklepu internetowego.

Nasza oferta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez tych naszych klientów, którzy dotąd bezskutecznie poszukiwali firmy, która mogłaby fachowo zająć się serwisowaniem posiadanego przez nich ekwipunku.

Wieloletnie doświadczenie naszej firmy (wynikające z prowadzenia już od ponad dwudziestu pięciu lat obsługi gwarancyjnej wielu marek outdoorowych) daje gwarancję profesjonalizmu - tak potrzebnego w tego rodzaju działalności.

Jeżeli Twój sprzęt zakupiony w naszym sklepie wymaga naprawy, czyszczenia, konserwacji, modyfikacji lub potrzebujesz wykonania rzeczy nietypowej, skontaktuj się z nami drogą mailową na reklamacje@paker.pl lub telefonicznie (+48) 22 631 82 01

W sytuacji gdy preferowany jest kontakt osobisty prosimy - z  uwagi na specyfikę pracy magazynu - o wcześniejsze telefoniczne ustalenie daty i godziny wizyty.

Jak złożyć reklamację w sklepie Paker?

Zapraszamy do kontaktu mailowego na reklamacje@paker.pl. Prosimy w paru zdaniach opisać problem, dołączyć zdjęcie poglądowe uszkodzonej rzeczy oraz informacje kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację (tj. imię, nazwisko, telefon, adres e-mail - jeśli jest inny niż z tego co wysyłane zgłoszenie).

Jak przygotować sprzęt do naprawy? - Poradnik

Uwagi ogólne

By umożliwić realizację usługi w możliwie najkrótszym terminie przed przesłaniem lub dostarczeniem sprzętu zalecamy jego odpowiednie wstępne przygotowanie. Ułatwi i usprawni to naszą pracę oraz pozwoli na uniknięcie poniesienia przez Użytkownika dodatkowych kosztów związanych np. z koniecznością oczyszczenia sprzętu.

Naprawy wykonywane są z reguły w czasie do 2 tygodni. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku naprawy o dużej komplikacji lub konieczności sprowadzenia części zamiennych.

Materace dmuchane i samopompujące Therm-a-Rest

Uwaga: w przypadku przedziurawienia materaca lub uszkodzenia zaworu rekomendujemy samodzielną naprawę, z wykorzystaniem zestawów naprawczych do materacy:

- do załatania dziury w materacu: Zestaw Naprawczy Do Materacy Permanent Home Repair Kit lub Zestaw Naprawczy Do Materacy NeoAir Instant Field Repair Kit
- do zaworów

W przypadku przebicia materaca (uchodzenie powietrza) Użytkownik może samodzielnie zlokalizować przebicie – to znacznie usprawni naprawę i obniży jej koszt. W tym celu materac należy mocno napompować (dla zwiększenia ciśnienia można go złożyć na pół) i zanurzyć w wodzie lub nanieść na powierzchnię mydliny – uchodzące pęcherzyki powietrza wskażą miejsce uszkodzenia. Uszkodzenie należy zaznaczyć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację, tak aby nie nastąpiło odklejenie czy starcie oznaczenia.

  • pierwsza dziura w materacu - 80 zł
  • każda kolejna dziura w materacu (oprócz pierwszej) - 55 zł
  • naprawa uszkodzenia uprzednio zlokalizowanego (oznaczonego) przez Klienta - 60 zł (dot. pierwszej dziury),
    każda każda kolejna dziura w materacu (oprócz pierwszej) - 55 zł

Uwaga: w materacu może być więcej niż jedno uszkodzenie. Następne przedziurawienie zazwyczaj ujawnia się po skutecznym załataniu poprzedniego. Fakt stwierdzenia kolejnego uszkodzenia przedłuża czas wykonania naprawy.

Materace, siedziska i poduszki Thermarest z delaminacją (rozwarstwieniem) lub rozszczelnionymi miejscami zgrzewu nie podlegają naprawie, w tych przypadkach producent dokonuje wymiany sprzętu na nowy.

Kuchenki turystyczne

Kuchenki należy oczyścić z sadzy, oleju, brudu itp. zgodnie z zaleceniami producenta.
Kuchenka powinna być w miarę możliwości kompletna, tj. zestawiona w sposób przewidziany przez producenta – nawet jeśli poszczególne oryginalne elementy (uszczelki, przewody) są uszkodzone.

Kuchenki na paliwa płynne lub wielopaliwowe:

Przed dostarczeniem kuchenki do serwisu należy usunąć z niej resztki paliwa, np. przez odparowanie (dotyczy to zwłaszcza kuchenek przesyłanych kurierem lub pocztą). Nasz serwis zajmuje się naprawą kuchenek na paliwa płynne firm MSR i GoSystem. W przypadku tych kuchenek nie jest konieczne przesyłanie butelki paliwowej, z wyjątkiem przypadku gdy uszkodzenie dotyczy samej butelki lub zamontowanej w niej pompki.

Pompkę należy odkręcić od butelki, butelkę zabezpieczyć oryginalnym korkiem. Nie należy przesyłać butelki wypełnionej paliwem.

Do sprzętu należy dołączyć opis uszkodzenia, okoliczności jego wystąpienia (na wyprawie, podczas kontroli przed wyprawą itp.) i ewentualne zastosowane środki zaradcze. Prosimy również o podanie ostatnio używanego rodzaju paliwa (benzyna, nafta, diesel itp.).

Szacunkowe koszty najczęstszych napraw:

  • wymiana uszczelki: od 60 zł
  • konserwacja pompki: od 70 zł
  • oczyszczenie: od 70 zł

Podane kwoty mają charakter orientacyjny. Ostateczne koszty zależą od modelu urządzenia i charakteru uszkodzenia.

Uwaga: istnieje możliwość zakupu zestawów naprawczych do wybranych modeli kuchenek MSR.

Namioty

Sprzęt należy oczyścić zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby nie był zabrudzony w sposób rażący. Należy zadbać, aby w momencie oddania lub przesłania pocztą (albo kurierem) nie był on wilgotny.

Firma Paker prowadzi kompletny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wyłącznie namiotów firmy MSR oraz Thermarest. Do sprzętu należy dołączyć dokładny opis uszkodzeń i zaznaczyć je na wyrobie w sposób jednoznaczny, zabezpieczając oznaczenie przed odklejeniem czy zatarciem. W przypadku konieczności naprawy tylko jednego elementu namiotu, np. tropiku, zalecamy dostarczenie tylko tego elementu, zaznaczając to w zgłoszeniu. Naprawy rozdarć tkaniny wymagające naszycia łaty będą wykonane z odpowiedniej tkaniny o kolorze maksymalnie zbliżonym do oryginalnej.

Szacunkowe koszty pogwarancyjnej naprawy stelaży:

  • wymiana gumy: 130 zł
  • wymiana jednego elementu: 100 zł
  • wymiana dwóch i więcej elementów: od 150 zł
  • wymiana gumy i jednego lub więcej elementów: od 200 zł

Inny sprzęt

Dysponujemy możliwościami dokonywania niektórych napraw innego sprzętu turystycznego (leżaki, siedziska, hamaki, ochraniacze, niektóre akcesoria itp.). W celu oceny możliwości wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt z podaniem opisu sprzętu, rodzaju uszkodzenia i w miarę możliwości dokumentacji fotograficznej. Ocena możliwości dokonania naprawy oraz jej wycena pozostaje w gestii serwisu firmy Paker.

Koszty przesyłki

- paczkomaty 15 zł
- paczkomaty za pobraniem: 25 zł
- kurier DPD: 20 zł
- kurier DPD za pobraniem: 30 zł

Koszty przesyłek pokrywa Zamawiający. Możliwy jest odbiór osobisty w naszym punkcie odbioru przy ul. Płockiej 17, lok. 8 Warszawa (tuż obok stacji metra Płocka).

Ważne informacje dot. bezpieczeństwa produktów

Bezpłatna wymiana wadliwego uchwytu do niektórych garnków MSR - Zobacz szczegóły.


No products

To be determined Dostawa
0,00 zł Razem

Przejdź do kasy