Bestsellery

U NAS KUPISZ NA RATY

Serwis Pakera

To pierwszy w Polsce kompleksowy serwis sprzętu outdoorowego.

Naprawiamy plecaki, śpiwory, namioty, odzież, obuwie, materace samopompujące, kuchenki itd. Przy współpracy z najlepszymi specjalistami w Polsce reperujemy rzeczy wykonane z Gore-Tex'u. To wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu, gdyż obsługa serwisowa prowadzona jest w ramach działalności naszego sklepu internetowego.

Aby zapewnić Klientom firmy Paker najwyższą jakość obsługi począwszy od 1 lutego 2019 r. serwisujemy tylko sprzęt zakupiony w naszym sklepie oraz produkty z oferty dystrybucyjnej firmy Paker zakupione w naszych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży (w razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny)..

Nasza oferta jest odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez tych naszych Klientów, którzy dotąd bezskutecznie poszukiwali firmy, która mogłaby fachowo zająć się serwisowaniem posiadanego przez nich ekwipunku.

Wieloletnie doświadczenie naszej firmy (wynikające z prowadzenia już od ponad dwudziestu lat obsługi gwarancyjnej wielu marek outdoorowych) daje gwarancję profesjonalizmu - tak potrzebnego w tego rodzaju działalności. Zapraszamy!

Jeżeli Twój sprzęt zakupiony w naszym sklepie wymaga naprawy, czyszczenia, konserwacji, modyfikacji lub potrzebujesz wykonania rzeczy nietypowej, skontaktuj się z nami droga mailową na reklamacje@paker.pl, telefonicznie (+48) 22 631 82 01 lub  przez naszą platformę do składania reklamacji.

W sytuacji gdy preferowany jest kontakt osobisty prosimy - z  uwagi na specyfikę pracy magazynu - o wcześniejsze telefoniczne ustalenie daty i godziny wizyty.

Jak złożyć reklamację (dot. produktów zakupionych w sklepie Paker) lub wypełnić zgłoszenie serwisowe przez naszą platformę

  1. Zaloguj się na swoje konto w paker.pl
  2. Przejdź do zakładki Moje Konto (W menu kliknij Twoje Imię i Nazwisko / Nazwę)
  3. Wybierz RMA, a następnie Stwórz nowe zgłoszenie RMA
  4. Wypełnij zgłoszenie zatwierdzając przyciskiem Zapisz zgłoszenie. To wszystko!

Serwis na szczególnych warunkach dla Klientów Klubowiczów

Do momentu powstania pełnej oferty dla Klubu – zniżki dotyczą wszystkich subskrybentów naszego newslettera, bez wyjątków i bez dodatkowych formalności. 

Cena podstawowa za serwis (CP) Cena dla Klubowiczów*
X zł Rabat 5 - 30%

*Zobacz więcej:
https://paker.pl/lab/program-lojalnosciowy 

DBAMY O TWOJE PIENIĄDZE, dlatego TY decydujesz, czy chcesz zaoszczędzić – zobacz jakie to proste.

  1. Zostań naszym Klubowiczem i dołącz do programu lojalnościowego - dzięki temu możesz obniżyć cenę nawet o 30% Zajrzyj tutaj po więcej informacji.
  2. Przygotuj sprzęt zgodnie z poniższym poradnikiem – pozwoli to uniknąć dodatkowych opłat a w przypadku oznaczenia dziur w materacach uprawnia do uzyskania dodatkowego rabatu.

Jak przygotować sprzęt do naprawy? - Poradnik

Uwagi ogólne

By umożliwić realizację usługi w możliwie najkrótszym terminie przed przesłaniem lub dostarczeniem sprzętu zalecamy jego odpowiednie wstępne przygotowanie. Ułatwi i usprawni to naszą pracę oraz pozwoli na uniknięcie poniesienia przez Użytkownika dodatkowych kosztów związanych np. z koniecznością oczyszczenia sprzętu.

Naprawy wykonywane są z reguły w czasie do 2 tygodni. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku naprawy o dużej komplikacji lub konieczności sprowadzenia części zamiennych.

Materace dmuchane i samopompujące Therm-a-Rest

Sprzęt należy oczyścić zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby nie był zabrudzony w sposób rażący. Należy zadbać, aby w momencie oddania lub przesłania pocztą (albo kurierem) nie był on wilgotny.

W przypadku przebicia materaca (uchodzenie powietrza) Użytkownik może samodzielnie zlokalizować przebicie – to znacznie usprawni naprawę i obniży jej koszt. W tym celu materac należy mocno napompować (dla zwiększenia ciśnienia można go złożyć na pół) i zanurzyć w wodzie lub nanieść na powierzchnię mydliny – uchodzące pęcherzyki powietrza wskażą miejsce uszkodzenia. Uszkodzenie należy zaznaczyć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację, tak aby nie nastąpiło odklejenie czy starcie oznaczenia.

  • pierwsza dziura - 50 zł
  • każda kolejna - 30 zł

W przypadku przysłania materaca z oznaczonym miejscem uszkodzenia, cena naprawy tego uszkodzenia zostanie obniżona o 10%.

Uwaga: w materacu może być więcej niż jedno uszkodzenie. Następne przedziurawienie zazwyczaj ujawnia się po skutecznym załataniu poprzedniego. Fakt stwierdzenia kolejnego uszkodzenia przedłuża czas wykonania naprawy.

Materace Thermarest z delaminacją (rozwarstwieniem) lub rozszczelnionymi miejscami zgrzewu nie podlegają naprawie, w tych przypadkach producent dokonuje wymiany sprzętu na nowy.

Plecaki, torby i podobny sprzęt

Sprzęt należy oczyścić zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby nie był zabrudzony w sposób rażący. Należy również usunąć zanieczyszczenia (igliwie, paprochy itp.) i upewnić się, że wnętrze plecaka (komory, kieszenie) zostało opróżnione, np. przez „wytrzepanie”. Należy zadbać, aby w momencie oddania lub przesłania pocztą (albo kurierem) nie był on wilgotny.

Prosimy o dokładny opis uszkodzeń i ich zaznaczenie na wyrobie, jeżeli uszkodzenie nie jest widoczne w sposób oczywisty. Zaleca się również dokładne opisanie oczekiwań Klienta odnośnie zakresu wykonanej naprawy, np. w przypadku rozdarcia tkaniny możliwe jest naszycie łaty na uszkodzone miejsce lub, w pewnych przypadkach, zastąpienie uszkodzonego fragmentu nowym (co może być związane z wyższymi kosztami). Również uszkodzenia suwaków mogą być wykonane przez wymianę całego suwaka lub tylko suwadełka, jeżeli sprężynka jest w dobrym stanie.

Szacunkowe koszty najczęstszych napraw:

  • wymiana suwaka do 30 cm: od 60 zł
  • wymiana suwaka dłuższego niż 30 cm: od 100 zł
  • naszycie łaty: od 45 zł
  • przyszycie szelki: od 45 zł
  • wymiana klamerki związana z jej przyszyciem: od 45 zł
  • wszycie taśmy: od 45 zł
  • naprawa rozdartego szwu: od 45 zł (zależnie od lokalizacji i długości)

Podane kwoty mają charakter orientacyjny. Ostateczne koszty zależą od konstrukcji plecaka i charakteru uszkodzenia.

Kuchenki turystyczne

Kuchenki należy oczyścić z sadzy, oleju, brudu itp. zgodnie z zaleceniami producenta.
Kuchenka powinna być w miarę możliwości kompletna, tj. zestawiona w sposób przewidziany przez producenta – nawet jeśli poszczególne oryginalne elementy (uszczelki, przewody) są uszkodzone.

Kuchenki gazowe MSR & GoSystem:

Nasz serwis w zasadzie naprawia tylko kuchenki przewidziane do współpracy z kartuszami o standardzie EN 417 (nakręcany, na gwint). Kuchenki o tym standardzie należy przesyłać bez kartusza gazowego. W miarę możliwości możemy podjąć się naprawy kuchenek o innym standardzie – należy wówczas dostarczyć również kartusz, koniecznie po rozłączeniu z kuchenką.
Szacunkowe koszty najczęstszych napraw:

  • wymiana uszczelki: od 30 zł
  • oczyszczenie: od 40 zł

Podane kwoty mają charakter orientacyjny. Ostateczne koszty zależą od modelu urządzenia i charakteru uszkodzenia.

Kuchenki na paliwa płynne lub wielopaliwowe:

Przed dostarczeniem kuchenki do serwisu należy usunąć z niej resztki paliwa, np. przez odparowanie (dotyczy to zwłaszcza kuchenek przesyłanych kurierem lub pocztą). Nasz serwis zajmuje się naprawą kuchenek na paliwa płynne firm MSR i GoSystem. W przypadku tych kuchenek nie jest konieczne przesyłanie butelki paliwowej, z wyjątkiem przypadku gdy uszkodzenie dotyczy samej butelki lub zamontowanej w niej pompki.

Pompkę należy odkręcić od butelki, butelkę zabezpieczyć oryginalnym korkiem. Nie należy przesyłać butelki wypełnionej paliwem.

Do sprzętu należy dołączyć opis uszkodzenia, okoliczności jego wystąpienia (na wyprawie, podczas kontroli przed wyprawą itp.) i ewentualne zastosowane środki zaradcze. Prosimy również o podanie ostatnio używanego rodzaju paliwa (benzyna, nafta, diesel itp.).

Szacunkowe koszty najczęstszych napraw:

  • wymiana uszczelki:od 30 zł
  • konserwacja pompki: od 40 zł
  • oczyszczenie: od 50 zł

Podane kwoty mają charakter orientacyjny. Ostateczne koszty zależą od modelu urządzenia i charakteru uszkodzenia.

Namioty

Sprzęt należy oczyścić zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby nie był zabrudzony w sposób rażący. Należy zadbać, aby w momencie oddania lub przesłania pocztą (albo kurierem) nie był on wilgotny.

Firma Paker prowadzi kompletny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wyłącznie namiotów firmy MSR oraz Thermarest. Do sprzętu należy dołączyć dokładny opis uszkodzeń i zaznaczyć je na wyrobie w sposób jednoznaczny, zabezpieczając oznaczenie przed odklejeniem czy zatarciem. W przypadku konieczności naprawy tylko jednego elementu namiotu, np. tropiku, zalecamy dostarczenie tylko tego elementu, zaznaczając to w zgłoszeniu. Naprawy rozdarć tkaniny wymagające naszycia łaty będą wykonane z odpowiedniej tkaniny o kolorze maksymalnie zbliżonym do oryginalnej.

Odzież

W serwisie firmy Paker możliwa jest naprawa niektórych uszkodzeń odzieży, takich jak wymiana suwaków lub naprawa rozdarć. Naprawy odzieży membranowej (takiej jak GORE-TEX® i inne) i napraw wymagających podklejania szwów są wykonywane przez wyspecjalizowane firmy z którymi współpracujemy.

Szacunkowe koszty najczęstszych napraw (nie dotyczy odzieży membranowej):
• wszycie krótkiego suwaka: od 60 zł
• wszycie długiego (kurtkowego) suwaka: od 100 zł
• zaszycie rozdarcia: od 45 zł

Podane kwoty mają charakter orientacyjny. Ostateczne koszty zależą od rodzaju elementu odzieży i charakteru uszkodzenia.

Inny sprzęt

Dysponujemy możliwościami dokonywania niektórych napraw innego sprzętu turystycznego (leżaki, siedziska, hamaki, ochraniacze, niektóre akcesoria itp.). W celu oceny możliwości wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt z podaniem opisu sprzętu, rodzaju uszkodzenia i w miarę możliwości dokumentacji fotograficznej. Ocena możliwości dokonania naprawy oraz jej wycena pozostaje w gestii serwisu firmy Paker.


No products

To be determined Dostawa
0,00 zł Razem

Przejdź do kasy