Serwis Pakera - Naprawa namiotów, materacy, mat, kuchenek oraz innego sprzętu turystycznego

Serwis Pakera - naprawa zakupionych u nas materacy dmuchanych, namiotów i innego sprzętu turystycznego

Aby zapewnić Klientom firmy Paker najwyższą jakość obsługi począwszy od 1 lutego 2019 r. serwisujemy tylko sprzęt zakupiony w naszym sklepie oraz produkty z oferty dystrybucyjnej firmy Paker zakupione w naszych Autoryzowanych Punktach Sprzedaży (w razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny).

Naprawiamy materace, kuchenki, namioty, plecaki, śpiwory. To wszystko możliwe jest bez wychodzenia z domu, gdyż obsługa serwisowa prowadzona jest w ramach działalności naszego sklepu internetowego.

Jeżeli Twój sprzęt zakupiony w naszym sklepie wymaga naprawy, czyszczenia, konserwacji, modyfikacji lub potrzebujesz wykonania rzeczy nietypowej, skontaktuj się z nami drogą mailową na reklamacje@paker.pl lub telefonicznie (+48) 22 631 82 01

W sytuacji gdy preferowany jest kontakt osobisty prosimy - z  uwagi na specyfikę pracy magazynu - o wcześniejsze telefoniczne ustalenie daty i godziny wizyty.

Jak złożyć reklamację w sklepie Paker?

Zapraszamy do kontaktu mailowego na reklamacje@paker.pl. Prosimy w paru zdaniach opisać problem, dołączyć zdjęcie poglądowe uszkodzonej rzeczy oraz informacje kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację (tj. imię, nazwisko, telefon, adres e-mail - jeśli jest inny niż z tego co wysyłane zgłoszenie).

Poradnik - jak przygotować sprzęt do naprawy?

Uwagi ogólne

By umożliwić realizację usługi w możliwie najkrótszym terminie przed przesłaniem lub dostarczeniem sprzętu zalecamy jego odpowiednie wstępne przygotowanie. Ułatwi i usprawni to naszą pracę oraz pozwoli na uniknięcie poniesienia przez Użytkownika dodatkowych kosztów związanych np. z koniecznością oczyszczenia sprzętu.

Naprawy wykonywane są z reguły w czasie do 2 tygodni. Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku naprawy o dużej komplikacji lub konieczności sprowadzenia części zamiennych.

Materace dmuchane i samopompujące Therm-a-Rest

Uwaga: w przypadku przedziurawienia materaca lub uszkodzenia zaworu rekomendujemy samodzielną naprawę, z wykorzystaniem zestawów naprawczych do materacy:

- do załatania dziury w materacu: Zestaw Naprawczy Do Materacy Permanent Home Repair Kit lub Zestaw Naprawczy Do Materacy NeoAir Instant Field Repair Kit
- do zaworów

W przypadku przebicia materaca (uchodzenie powietrza) Użytkownik może samodzielnie zlokalizować przebicie – to znacznie usprawni naprawę i obniży jej koszt. W tym celu materac należy mocno napompować (dla zwiększenia ciśnienia można go złożyć na pół) i zanurzyć w wodzie lub nanieść na powierzchnię mydliny – uchodzące pęcherzyki powietrza wskażą miejsce uszkodzenia. Uszkodzenie należy zaznaczyć w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację, tak aby nie nastąpiło odklejenie czy starcie oznaczenia.

  • pierwsza dziura w materacu - 80 zł
  • każda kolejna dziura w materacu (oprócz pierwszej) - 55 zł
  • naprawa uszkodzenia uprzednio zlokalizowanego (oznaczonego) przez Klienta - 60 zł (dot. pierwszej dziury),
    każda każda kolejna dziura w materacu (oprócz pierwszej) - 55 zł

Uwaga: w materacu może być więcej niż jedno uszkodzenie. Następne przedziurawienie zazwyczaj ujawnia się po skutecznym załataniu poprzedniego. Fakt stwierdzenia kolejnego uszkodzenia przedłuża czas wykonania naprawy.

Materace, siedziska i poduszki Thermarest z delaminacją (rozwarstwieniem) lub rozszczelnionymi miejscami zgrzewu nie podlegają naprawie, w tych przypadkach producent dokonuje wymiany sprzętu na nowy.

Kuchenki turystyczne (MSR i GoSystem)

Rekomendujemy wykonanie niezbędnych czynności eksploatacyjnych we własnym zakresie, zgodnie z instrukcją obsługi.

Uwaga: istnieje możliwość zakupu zestawów naprawczych do wybranych modeli kuchenek MSR.

W przypadku konieczności przesłania kuchenki do serwisU prosimy o zastosowanie się do poniższych uwag:
- kuchenkę należy oczyścić z sadzy, oleju, brudu itp. zgodnie z zaleceniami producenta,
- kuchenka powinna być w miarę możliwości kompletna, tj. zestawiona w sposób przewidziany przez producenta – nawet jeśli poszczególne oryginalne elementy (uszczelki, przewody) są uszkodzone,
- z kuchenki na paliwa płynne należy usunąć resztki paliwa, np. przez odparowanie (dotyczy to zwłaszcza kuchenek przesyłanych kurierem lub pocztą); nie jest konieczne przesyłanie butelki paliwowej, z wyjątkiem przypadku, gdy uszkodzenie dotyczy samej butelki lub zamontowanej w niej pompki; pompkę należy odkręcić od butelki, butelkę zabezpieczyć oryginalnym korkiem; n
ie należy przesyłać butelki wypełnionej paliwem; prosimy również o podanie ostatnio używanego rodzaju paliwa (benzyna, nafta, diesel itp.),
- do sprzętu należy dołączyć opis uszkodzenia, okoliczności jego wystąpienia (na wyprawie, podczas kontroli przed wyprawą itp.) i ewentualne zastosowane środki zaradcze;

Namioty

Sprzęt należy oczyścić zgodnie z zaleceniami producenta, tak aby nie był zabrudzony w sposób rażący. Należy zadbać, aby w momencie oddania lub przesłania pocztą (albo kurierem) nie był on wilgotny.

Firma Paker prowadzi kompletny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wyłącznie namiotów firmy MSR oraz Thermarest. Do sprzętu należy dołączyć dokładny opis uszkodzeń i zaznaczyć je na wyrobie w sposób jednoznaczny, zabezpieczając oznaczenie przed odklejeniem czy zatarciem. W przypadku konieczności naprawy tylko jednego elementu namiotu, np. tropiku, zalecamy dostarczenie tylko tego elementu, zaznaczając to w zgłoszeniu. 

Uwaga: istnieje mozliwość zakupu zestawów naprawczych do doraźnej naprawy złamanych stelaży namiotów MSR. 

Szacunkowe koszty pogwarancyjnej naprawy stelaży:

  • wymiana gumy: 130 zł
  • wymiana jednego elementu: 100 zł
  • wymiana dwóch i więcej elementów: od 150 zł
  • wymiana gumy i jednego lub więcej elementów: od 200 zł

Inny sprzęt

Dysponujemy możliwościami dokonywania niektórych napraw innego zakupionego w naszym sklepie sprzętu turystycznego (siedziska, hamaki, ochraniacze, niektóre akcesoria itp.). W celu oceny możliwości wykonania naprawy prosimy o wcześniejszy kontakt z podaniem opisu sprzętu, rodzaju uszkodzenia i w miarę możliwości dokumentacji fotograficznej. Ocena możliwości dokonania naprawy oraz jej wycena pozostaje w gestii serwisu firmy Paker.

Koszty przesyłki (przy przedpłacie)

- paczkomaty 15 zł
- kurier DPD: 20 zł

Koszty przesyłek pokrywa Zamawiający. Możliwy jest odbiór osobisty w naszym punkcie odbioru przy ul. Płockiej 17, lok. 8 Warszawa (tuż obok stacji metra Płocka).