Namiot 3-osobowy MSR Access 3
Namiot odporny na działanie wiatru! Namiotu możesz używać przez cały rok: zarówno latem jak i zimą. Specjalna, odporna na zginanie konstrukcja, wytrzyma niejedną wichurę, czy śnieżycę. W namiocie jest dużo miejsca, dlatego będziesz mógł cieszyć się komfortowym schronieniem nawet na szczycie największej góry. Access 3 jest dostępny w dwóch kolorach: pomarańczowym i khaki.
Produkty powiązane
Trzyosobowy namiot MSR Access 3 to propozycja dla tych, którzy podróżują w małych grupach. Obszerna sypialnia, uszyta z odpornego na wilgoć materiału, przemyślane rozwiązania, które uniemożliwiają dostanie się deszczu i śniegu do środka, czy odporny na zginanie stelaż to zalety, za które namiot MSR Access 3 pokochali turyści na całym świecie.
Ten produkt objęty jest trzyletnią gwarancją producenta. Czytaj więcej.
Cechy:
- trzyosobowy namiot, z którego możesz korzystać latem i zimą;
- w zestawie znajdziesz: sypialnię, tropik, śledzie, pokrowiec;
- pełen materiał z którego została uszyta sypialnia, sprawia, że jest ona odporna na wiatr i wilgoć;
- materiał podłogi podchodzi bardzo wysoko, co uniemożliwia przedostawanie się wiatru i deszczu do środka;
- dzięki pełnemu materiałowi sypialnia jest zabezpieczona przed wiatrem, a ciepło kumulowane w środku;
- na drzwiach oraz na krótszych bokach znajdują się otwory wentylacyjne;
- sypialnia jest niezwykle obszerna i komfortowa, docenią to zwłaszcza turyści ubrani w grubą odzież oraz osoby, które trzymają większość ekwipunku wewnątrz;
- na krótszych bokach znajdują się otwory wentylacyjne
- dzięki zmienionej konstrukcji drzwi, wchodzenie do sypialni jest dużo łatwiejsze;
- namiot został wyposażony w stelaż wykonany z nowego materiału Easton Syclone (materiał kompozytowy skonstruowany przez firmę Easton Mountain Products). Materiał ten jest odporny na zginanie, dlatego jest praktycznie niemożliwe, by został on złamany przez wiatr. Dzięki temu możesz wyginać pałąki pod dużym kątem, ponieważ są praktycznie niemożliwe do złamania;
- Easton Syclone waży tyle samo co aluminium, a jest o 80% bardziej odporny na zginanie. Namiot ze stelażem z tego materiału wygina się pod wpływem wiatru, a następnie powraca do pierwotnego kształtu;
- konstrukcja stelaża jest niezwykle łatwa do rozkładania, także w niesprzyjających warunkach pogodowych;
- przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (np. wysokiej temperaturze), możesz rozłożyć tylko sypialnię;
- możesz znacząco zredukować wagę namiotu, wystarczy, że rozłożysz sam stelaż z użyciem podkładu (podkład dostępny osobno).
Parametry:
- Ilość osób: 3
- Wejścia 2
- Waga: 1.96 kg / 2.3 kg (minimalna/całkowita)
- Wymiary sypialni: 1.78 x 2.13 m
- Wymiary po spakowaniu: 53 x 17 cm
- Wysokość sypialni: 1,19 m
- Powierzchnia sypialni: 3.8 m2
- Powierzchnia przedsionków: 1.62 m2
- Objętość sypialni: 2577 L
- Objętość przedsionków: 538 L
- Stelaż: 2 pałąki, Easton Syclone
- Śledzie: 8 szt, Groundhog
Materiały:
- Tropik: 20D ripstop poliester, poliuretan Durashield & DWR, wodoodporność 1 200mm
- Sypialnia: 20D nylon ripstop, siateczka poliestrowa
- Podłoga: 30D ripstop nylon, poliuretan Durashield & DWR, wodoodporność 3 000mm
Ilość osób | 3-osobowy |
Waga minimalna | 1.99 kg |
Waga po spakowaniu | 2.3 kg |
Wymiary po spakowaniu | 53 x 17 cm |
Powierzchnia podłogi | 3.8 m2 |
Powierzchnia przedsionka/ów | 1.62 m2 |
Objętość użytkowa namiotu | 2557 L |
Objętość przedsionków | 538 L |
Wysokość wewnętrzna namiotu | 1.19 m |
Wymiary sypialni | 1.78 x 2.13 m |
Wymiary przedsionka/ów | 2.13 x 0.76 m |
Liczba śledzi | 8 szt, Groundhog |
Stelaż | 1 pałąk, Easton Syclone |
Materiał tropiku | ripstop nylon 20D, poliuretan & silikon DuraShield™ 1200mm |
Materiał sypialni | siatka nylonowa 10D, ripstop nylon 20D |
Materiał podłogi | ripstop nylon 30D, DWR & poliuretan DuraShield™ 3000mm |
Pory roku | 4-sezonowy |
Seria | Namioty 4-sezonowe (całoroczne) |
Zamierzone Zastosowanie | Wędrówki narciarskie (Winter Backcountry) / Skitouring |
Liczba wejść | 2 |
Paker sp. z o.o. nie prowadzi weryfikacji czy opinie publikowane na stronie sklepu opinie pochodzą od klientów, którzy dokonali zakupu lub używali konkretnego produktu.